Savonlinnan Pursiseura ry

Tervetuloa kevätkokoukseen tiistaina 26.3.2024
Iso kasa pöllejä odottaa katkomista ja pilkkomista. Kun ne on saatu liiteriin, ei pitäisi ensi kesänä tulla puupulaa Kankaisissa! Sitä ennen ne on kuitenkin saatava pilkkeiksi pinoon kuivumaan ja odottamaan kuljetusta. Tähän tarvitaan asialle reipas talkooporukka. Myös omia työkaluja voi tuoda mukanaan!
Kokouksessa käsitellään säännöissä syyskokoukselle määrätyt asiat sekä seuran sääntöjen muutosesitys.
Ohjelmassa jo perinteiseksi muodostunut rosvopaisti jonka päälle kahvit ja makeaa. Lisäksi tikanheittoa ja frisbeegolfia jos vaikka niistäkin saataisiin kilpailut aikaiseksi.
Tarkemmat tiedot, kilpailukutsu ja ennakkoilmoittautuminen Saimaan Pursiseurat sivuilla, josta edelleen -> Kilpailutoiminta, jossa Saimaaranking: kilpailukalenteri 2023 -> la 8.7.2023 - Oopperaregatta SlPS -> Info ja ilmoitttautuminen.