Savonlinnan Pursiseura ry

Uutisia

Savonlinnan Pursiseura ry:n sääntömääräinen syyskokous pidetään 29.11.2022 klo 18.00 Hotelli Pietari Kylliäisessä. Kokouksessa käsitellään säännöissä määrätyt asiat. Lopuksi keskustelua ajankohtaisista asioista. Kahvitarjoilu klo 17.30 alkaen. Tervetuloa!
Jos pesemällä pelkällä vedellä et saa pohjaa mielestäsi riittävän puhtaaksi käytä apuna BIOHAJOAVAA pesuainetta!
Nyt kun veneilykauden loppu lähenee jatketaan toimiston rakennusprojektia kovempien pakkasten tuloon asti. Tervetuloa talkoisiin!
Nosturi aloittaa 8.10. klo 8:00. Nostojärjestys (Betonilaituri vai "Lahdenperä") ilmoitetaan myöhemmin.
Purjehduskauden päättäjäiset järjestetään perinteisin menoin Kankaisten tukikohdassa lauantaina 3.9.2022. Samalla purjehdimme seuran mestaruudesta.
Kilpailuluokkia kolme, Ranking luokkien lisäksi retki-/perheluokka.