Savonlinnan Pursiseura ry

Paikalla useita katsastajia.
Kodinhuolto Huopalainen Matti, puh. 040 5599678 tulee tarkastamaan veneiden kaasulaitteita torstaina 11.5. Laitaatsillan tukikohtaan. Ennakkoilmoittautumien on suotavaa mutta ei pakollista (jolloin voi joutua odottamaan).
Mukaan mahtuu 20 ensimmäistä ilmoittautujaa. Seura maksaa kurssin hinnan SPR:lle, ts. osanottajille maksuton.
Kolmen korona vuoden tauon jälkeen Kallavesj'-näyttely on taas perinteisesti keväinen kurkistus veneilykauteen "Savon mualla". Se on sopivasti pari viikkoa Helsingin venenäyttelyn jälkeen kun lähteväthän meidän vesiltä jäätkin tuon verran myöhemmin!
Savonlinnan Pursiseura ry:n sääntömääräinen syyskokous pidetään 29.11.2022 klo 18.00 Hotelli Pietari Kylliäisessä. Kokouksessa käsitellään säännöissä määrätyt asiat. Lopuksi keskustelua ajankohtaisista asioista. Kahvitarjoilu klo 17.30 alkaen. Tervetuloa!