VUODEN VENEILYTEKO 2017 PALKINTO SAIMAAN PURSISEUROILLE

10.2.2018

Vuoden veneilyteko 2017. Saimaan Pursiseurojen yhteistyö. Klikkaamalla kuvaa saat suurennoksen.

Saimaan alueen pursiseurat ovat saaneet Vene 2018 messujen avajaisissa 9.2.2018 huomionosoituksen siitä yhteistyöstä, jota Saimaan alueella tehdään yleisten veneily- ja vesistömatkailuolosuhteiden edistämiseksi ja turvaamiseksi. 110-vuotis juhlavuottaan viettävä Savonlinnan Pursiseura on ollut merkittävässä roolissa projektin käynnistäjänä mutta palkinto kuuluu koko Saimaan Pursiseurojen yhteisölle.

Savonlinnan Pursiseuran hoitokohteet sijaitsevat Pihlajavedellä Mitinhiekalla, (Pesolansaari), Juuvinsaari ja Iso-Kankaisten 2 satamaa.