Muutokset kevätkauden tapahtumiin

21.3.2020

Myös Savonlinnan Pursiseura noudattaa annettuja ohjeita sekä suosituksia ja peruuttaa tai muuttaa yleiset tapahtumat toistaiseksi seuraavalla tavalla:

Tiistai 24.3. Motonet on perunut tapahtuman Veneilyturvallisuusilta.

Lauantai 28.3. Laitaatsillan yleiset polttopuutalkoot on peruttu. Tarvitsemme kuitenkin polttopuita Kankaisiin ja Laitaatsiltaan varatut puut katkotaan ja pilkotaan Jukka Jaatisen johdolla kevään aikana. Jos klapihommat kiinnostaa ja haluat kantaa kortesi yhteiseen kekoon niin ota yhteys Jukkaan 0400 152551 ja saat häneltä ohjeet työskentelyyn.

Tiistai 14.4. Suunniteltu vuosikokousajankohta siirretään. Hallitus kutsuu vuosikokouksen koolle sääntöjen mukaisesti sanomalehti Itä-Savon ilmoituksella ja pursiseuran kotisivuilla, kun rajoitukset ovat poistuneet.

Lauantai 2.5. Veneiden lasku, Laitaatsilta. Veneet lasketaan vesille. Jos ajankohtaa joudutaan muuttamaan sään tai viranomaisten ohjeiden vuoksi siitä tiedotetaan kotisivuilla.

Lauantai 16.5. Kauden avajaiset Kankaisissa. Seurataan tilannetta ja tiedotetaan mahdollisista muutoksista kotisivuilla.

Katsastukset: Katsastuspäällikkö julkaisee kotisivuilla katsastusinfon huhtikuun alkupuolella.

Noudattamalla poikkeustilan ohjeita pääsemme toivottavasti aloittamaan tulevan veneilykauden normaalisti.

Jäidenlähtöä odotellen,

Kommodori