Katsastuspäivä Laitaatsillassa Helatorstaina 21.5. klo 13-16

14.5.2020

Rajoituksista johtuen purjehduskauden ensimmäinen katsastuspäivä toteutetaan uusiutuneilla säännöillä Laitaatsillassa helatorstaina 21.5. klo 13-16 .

Toivomme, että voisimme tällöin katsastaa kaikki ne pursiseuralaisten veneet, joilla on paikka pursiseuran ja Laitaatsilta Marinan laiturissa. Lisäksi otamme katsastukseen myös muualta tulevia pursiseuralaisten veneitä. Varaamme näille veneille laituripaikkoja katsastuksen ajaksi.

Katsastettavien veneiden omistajan tulee varata etukäteen esille katsastusvarusteet ja veneen asiakirjat ja esittää ne tarvittaessa veneen kannella. Katsastajat eivät astu veneeseen rajoitusmääräysten vuoksi.

Katsastusten aikana tulee noudattaa määrättyjä turvavälejä ja välttää tarpeetonta oleskelua laitureilla. Muualta tulevien veneiden toivomme ilmoittautuvan etukäteen esim. viestillä katsastuspäällikkö Matti Tarvoselle p. 0400-420748.

Kauden muista katsastusajankohdista tiedoitamme myöhemmin.