Purjehduskauden päättäjäiset, seuranmestaruuspurjehdus ja rosvopaisti-ilta la. 3.9.

7.8.2022

Purjehduskauden päättäjäiset järjestetään perinteisin menoin Kankaisten tukikohdassa lauantaina 3.9.2022. Samalla purjehdimme seuran mestaruudesta.

• Purjehtijat kokoontuvat Kankaisten laiturilla klo 10 kipparikokoukseen, jossa päätetään rata ja kilpailuaikataulu vallitsevien tuuliolosuhteiden  mukaa, Kilpailu purjehditaan finn-rating tasoituskertoimilla.
  • Saunat lämpiävät jo iltapäivällä niin, että saunomisen jälkeen päästääm herkuttelemaan rosvopaistilla jo klo 18:00.
  • Sopivassa välissä kannattaa myös käydä testaamassa uutta frisbee-golf rataa joka on kesän aikana rakennettu lentopallokentän läheisyyteen.

Tervetuloa joukolla viettämään leppoisaa syyskuun alun viikonloppua Kankaisiin.

Eikä suurta haikeutta tarvitse tuntea, kun veneiden nostoon on vielä reilu kuukausi!