Ajankohtaista kauden "ehtoopuolella" ja Facebook ryhmä jäsenille

25.8.2022

• Helteisen kesän jälkeen purjeisiinkin alkaa löytyä tuulta joka toivottavasti houkuttelee lisää osanottajia Tiistaipurjehduksiin!
  • Andritz Savonlinnan henkilöstön virkistyspäivä piipahtaa  Kankaisissa 26.8. ja viipyvät noin klo 14:30 - 17:30. Saapuvat kahdella laivalla joten jätetään rantalaituri ja pistolaiturin selän puoleinen sivu vapaaksi niiden kiinnittymistä varten tuolle ajan jaksiolle.
  • Muistutetaan vielä, että 3.9. kauden "päättäjäisten" merkeissä ovat Rosvopaisti ja Syysseilaus Kankaisissa perinteiseen tapaan. Tervetuloa!
  • Facebook ryhmä on perustettu Savonlinnan Pursiseuran jäsenille. Tarkoitus on parantaa seuran viestintää jäsenille ja jäsenten kesken.
  • Sihteeri MInna toimii "veräjänvartijana" liittymisasioissa viestiliikenteessä.