Sääntömääräinen kevätkokous

4.3.2024

Tervetuloa kevätkokoukseen tiistaina 26.3.2024

Hyvää alkanutta vuotta!

Sääntömääräinen kevätkokous järjestetään tiistaina 26.3.2024 klo 18.00 hotelli Olavissa (Entinen Pietari Kylliäinen) Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat eli viime vuoden tilinpäätös ja toimintakertomus ja päätetään vastuuvapauden myöntämisestä seuran hallitukselle.

Lisäksi asialistalla on seuran sääntömuutosesitys. Esityksessä keskeisin uudistus on uusi jäsenluokka "miehistöjäsen". Miehistöjäseneksi voisi hakea henkilö, joka veneilee toisen omistuksessa olevalla veneellä tai on siinä osaomistajana. Veneen tulee olla seuran venerekisterissä.

Kokouksen jälkeen keskustellaan muista ajankohtaisista esille tulevista asioista.

Hallituksen tavoitteena on aktivoida tämän jäsensivuston käyttöä esimerkiksi tapahtumista ja  talkoista viestimisessä . Myös facebookin käyttöä on tarkoitus lisätä. Ideoita viestinnän elävöittämisesksi otetaan vastaan!

Tärkeitä päivämääriä löytyy kalenteriosiosta, alkukauden tapahtumista mainittakoon veneiden vesillelaski Laitaatsillan tukikohdassa 11.5. (säävaraus) ja veneilykauden avajaiset Kankaisten tukikohdassa 8.6. Suunnitelmissa on myös purjehdusleiri junioreille sekä "avoimet laiturit"- tapahtuma Kankaisissa, jolloin seuraan kuulumattomat veneilijät voisivat tulla tutustumaan seuran tukikohtaan ja toimintaan. Näistä tiedotamme myöhemmin. Tavoitteena on saada pursiseuraan uusia jäseniä varmistaaksemme seuran jatkuvuuden ja elinvoimaisuuden. Siinä me kaikki voimme olla aktiivisia!

Terveisin

Veikko Karvanen