Uusi jäsenluokka: miehistöjäsen

2.6.2024

Savonlinnan pursiseura ry on hyväksynyt kokouksessaan 23.5.2024 sääntömuutoksen, joka tuo uuden jäsenluokan.

Miehistöjäseneksi voidaan hyväksyä henkilö, joka veneilee varsinaisen jäsenen omistuksessa olevalla veneellä, joka on seuran venerekisterissä tai veneellä, joka ei kuulu vesikulkuneuvorekisteriin, esemerkiksi kanootilla.

Uusi jäsenluolkka sopii esinmerkiksi tilanteeseen, jossa perheen aikuistuneet lapsen muuttavat eri osoitteeseen, jolloin perhejäsenyys ei enää mahdollinen, mutta veneilevät edelleen vanhempiensa veneellä ja varsinainen jäsenyys tuntuu liian kallilta vaihtoehdolta. Miehistöjäsenen liittymismaksuksi päätettiin 50 euroa ja jäsenmaksuksi 40 euroa. Mikäli miehistöjäsen liittyy myöhemmin varsinaiseksi jäveneksi hyvitetään liittymismaksu.Myös melojat ovat tervetulleita pursiseuraan nauttimaan seuran tukikohtien fasiliteeteista tämän jäsenluokan kautta.

Laittakaan tätä viestiä kiertämään ja hankitaan seuraan uusia jäseniä! Jäsenhakemukset kotisivujen kautta normaaliin tapaan.

Veikko Karvanen

kommodori